Fashion

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Kazan 2018: Challenger Cup Reactions

Οι σημερινές συνθήκες ήταν τέλειες για έναν αγώνα. Οι Challengers ήταν οι πρώτοι που πετούσαν και ξεκίνησαν τη δράση της ημέρας. Εδώ είναι αυτό που σκέφτονται για Kazan 2018 ...

1ος Kevin Coleman
"Δεν πίστευα ότι ο χρόνος μου θα ήταν αρκετά καλός για την πρώτη θέση σήμερα, σκέφτηκα ότι θα ήταν εντάξει για ένα βάθρο. race - είναι μια μεγάλη ανακούφιση και είμαι χαρούμενος. Έχουμε τώρα την ευκαιρία να φτάσουμε στο Fort Worth. "
Δεύτερος Patrick Davidson
"Είμαι πραγματικά πολύ ικανοποιημένος, για να δείξω ότι μπορώ να το κάνω είναι πιο σημαντικό, ήμουν προσεκτικός, ίσως πολύ επιφυλακτικός, γιατί κανένας άλλος δεν είχε ποινές και θα ήμουν προτιμότερο να περάσω τον αγώνα χωρίς ποινές απ 'ό, τι θέσει ένα θεαματικό καθαρό χρόνο, αλλά το καταστρέφω με μια ανόητη ποινή, νομίζω ότι μεγαλώνεις σε κάθε αγώνα, έτσι ανυπομονώ για την επόμενη και χαίρομαι που ο Κέβιν κέρδισε, αλλά θα βγάλω τη δεύτερη θέση με το μεγαλύτερο χαμόγελο στον κόσμο στο πρόσωπό μου. "
3ος Kenny Chiang
"Υπήρχαν πολλά περισσότερα που θα μπορούσα να κάνω, αλλά είμαι χαρούμενος που δεν υπήρχαν κυρώσεις - μια καθαρή, σταθερή διαδρομή είναι σημαντική. Ξέρω ότι υπάρχουν περισσότερα στην τράπεζα και ελπίζω να βασιστώ στην Αυστρία και η Ιντιάνα, η Καζάν είναι όμορφη, είναι χαρά να πετάς εδώ, το νερό ήταν ήρεμο και ο άνεμος ήταν αμελητέος, οπότε απλά ένας πανέμορφος, όμορφος χώρος.
4η Melanie Astles
"Δεν είναι μια πρώτη θέση, αλλά στην καρδιά μου αισθάνεται σαν μια πρώτη επειδή η πτήση μου ήταν όμορφη και ο Jonathan Legard μου είπε ότι ο Paul Bonhomme είπε ότι ήταν μια όμορφη πτήση από ένα πρωτάθλημα σαν κι αυτόν είναι μια μεγάλη φιλοφρόνηση μου έδωσα το καλύτερο, αλλά δεν νομίζω ότι έβαλα σωστά τον κινητήρα μου, αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να μάθουμε για την επόμενη φορά. "
5ος Dario Costa
"Η πτήση ήταν καλύτερη σήμερα, αλλά πήρα μια ποινή γι 'αυτό πρέπει να ζήσω με αυτό, είναι όλα μαθαίνουν και δεν ήταν η εβδομάδα μου είπα ότι δεν μου αρέσει πολύ αυτό το είδος της διαδρομής, Θα βγάλω το καλύτερο από αυτό και θα συνεχίσω, αυτό είναι μέρος του αθλήματος. Πρέπει να είμαι καλύτερος πιλότος για την επόμενη φορά. "
6ος Λουκάς Czepiela
"Ο χρόνος μου δεν ήταν πολύ κακός, αλλά δεν ήμουν πολύ τυχερός με το αεροσκάφος εδώ. Η παρακολούθηση του κινητήρα δεν λειτουργεί σωστά και δεν θα μπορούσα να κλίνω το αεροσκάφος όπως ήθελα και προσπαθούσα μόνο να σπρώξω το αεροσκάφος πάρα πολύ σκληρά.Αυτό ήταν το τέλειο παράδειγμα να πιέζω πάρα πολύ σκληρά όπου έβγαλα από την πύλη πολύ νωρίς και πήρα την ποινή »


Πηγή: airrace.redbull.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write coment�rios