Fashion

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

The Team Behind Sonka’s Success

Πριν ακόμη ανέβηκε από το cockpit για να δεχτεί το τρόπαιο του νικητή στο σταθμό Red Bull Air Race στο Καζάν, ο Martin Sonka πίστευε τους συμπαίκτες του για το επίτευγμα. Γνωρίστε τα μέλη της ομάδας Sonka της Red Bull και ανακαλύψτε τι τους έκανε νικητές των αγώνων πίσω-πίσω οι οποίοι είναι δεμένοι για δεύτερη συνολική με τρεις στάσεις.

Από τη στιγμή που ο Martin εντάχθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Red Bull Air Race το 2010, ο δεξιός του άνθρωπος ήταν ο μεγαλύτερος αδελφός του, ο Συντονιστής της ομάδας Josef Sonka. Ο Γιόζεφ εργάζεται για να κρατήσει στο ελάχιστο την προσοχή του πιλότου και παραμένει στην κορυφή μιας σειράς ευθυνών, από τη διαχείριση εταιρικών σχέσεων μέχρι την επαφή με την οργάνωση Red Bull Air Race, τα μέσα ενημέρωσης και τους οπαδούς. Ο Josef βεβαιώνεται επίσης ότι η ομάδα συνεργάζεται άψογα και σε κορυφαία απόδοση. "Χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με όλους τους, κρατώντας τους στη ζώνη άνεσης, ας πούμε, για εμάς - και για αυτούς επίσης» , εξηγεί. "Μερικές φορές βέβαια συμβαίνει ένας λόγχος, αλλά πρέπει να το ξεπεράσετε και να συνεχίσετε".
Ο Γιόζεφ λέει ότι μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνει είναι ότι η εργασία για έναν συγγενή κάνει τον ρόλο του πιο εύκολο ή πιο δύσκολο. Απαντάει: "Δεν ξέρω γιατί δεν έχω δουλέψει για κανέναν με αυτόν τον τρόπο. Αυτό που θα έλεγα προσωπικά είναι ότι μερικές φορές είναι καλύτερα γιατί είσαι πιο κοντά, αλλά μερικές φορές είναι πιθανόν δυσκολότερο.
Από τεχνικής απόψεως, ο τεχνικός Lance Winter των ΗΠΑ είναι το μοναδικό μη Τσέχικο μέλος της ομάδας. Ο Lance είχε ήδη μεγάλη εμπειρία στο Red Bull Air Race όταν υπέγραψε με το πλήρωμα του Martin το 2014 και είναι υπεύθυνος για όλα, από την εγκατάσταση εξωλέπιμων τροποποιήσεων στο στροβιλισμένο αεροπλάνο έως τη δημιουργία του Edge 540 V3 σε κάθε στάση και τη διατήρηση κορυφαίας απόδοσης εβδομάδα αγώνα. Η άκρη του Sonka θεωρείται ευρέως ως ένα από τα ταχύτερα raceplanes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά με όλες τις ομάδες συνεχώς βελτιώνοντας, η διαμονή μπροστά από το παιχνίδι απαιτεί συνεχή προσπάθεια.
"Έχουμε δουλέψει σκληρά", δήλωσε ο Λανς μόνο λίγα λεπτά αφότου ο Μάρτιν πέτυχε νίκη στο Καζάν. «Πριν Βουδαπέστη αλλάξαμε τα έξι κυλίνδρους, και πήραμε μια νίκη στη Βουδαπέστη. Γι 'αυτό και ήταν εδώ στη Ρωσία, και σκεφτήκαμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά, αλλά [στις κατατακτήριες] δεν είχαμε τα αποτελέσματα που θέλαμε. Σήμερα , είμαστε από την άλλη πλευρά και είμαστε στην πρώτη θέση, οπότε είμαι πραγματικά χαρούμενος. "
Ο ίδιος ο Μάρτιν αναγνώρισε την απογοήτευση που αισθάνθηκε η ομάδα στη Ρωσία, καθώς τελείωσαν ένα ενδιάμεσο έκτο και στις τρεις συνεδρίες Ελεύθερης Πρακτικής και έπειτα έπεσαν σε ένα εντυπωσιακό 12ο στο Qualifying: «Η εβδομάδα δεν είχε πάει όπως περίμενε και αγωνιζόμασταν πολλά παίζαμε με διαφορετικές τροχιές ».
Η μετατροπή των πραγμάτων θα απαιτούσε την επεξεργασία των δεδομένων για να βγάλουν μαζί τις καλύτερες λύσεις από όλες τις πτήσεις που είχαν ήδη πετάξει στον αγωνιστικό χώρο και ο χρόνος τελείωσε.
Ο διευθυντής μέσων / δημοσίων σχέσεων Ivan Krákora σημειώνει: " Δεν πρόκειται για προσωπικές μας ευθύνες - πρέπει να δουλέψουμε σε πράγματα μαζί. Δεν ήξερα τι ήταν λάθος να παράγουμε εκείνο τον χρόνο στο Qualifying και είχαμε δοκιμάσει τόσα πολλά πράγματα με τις ρυθμίσεις , το αεροπλάνο και οτιδήποτε άλλο, οπότε περάσαμε τέσσερις ώρες στο ξενοδοχείο εκείνο το βράδυ, αναλύοντας τα πάντα, απλά τα πάντα, ήταν μακρύς, αλλά τελικά αποδιδόταν.
Μια αποφασιστική φωνή σε αυτές τις συνεργασίες είναι, φυσικά, ο Τακτικός Πέτρος Φράντης, ειδικός επιστήμονας, ερευνητής και καθηγητής αεροπορίας (καθώς και πιλότος αεροβικής), του οποίου πρωταρχικός στόχος είναι να βοηθήσει τον Martin να βρει τις καλύτερες γραμμές μέσα από τον αγωνιστικό χώρο. Το ζευγάρι γνωρίζει ο ένας τον άλλον εδώ και χρόνια και ο Πέτρος αναδεικνύει τη σημασία της ομαδικής εργασίας και της επικοινωνίας.
"Ο Martin και εγώ είμαστε φίλοι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά φυσικά δεν είναι πάντα εύκολο. Είναι ένας πολύ ταλαντούχος πιλότος που θέλει να κερδίσει συνεχώς, οπότε πρέπει - να μην έχεις κάποιο επιχείρημα, αλλά, ξέρεις, μιλάς και συζητήστε τα πράγματα. "
Ο Frantis συνεχίζει: "Σίγουρα, πήραμε πολλά δουλειά για να φτάσουμε εκεί που είμαστε σήμερα. Μεταξύ των αγώνων κάνουμε πολλές δοκιμές, κάποια εξέλιξη και ούτω καθεξής, και σε αυτόν τον αγώνα του Καζάν, την Πέμπτη, την Παρασκευή και το Σάββατο αυτό σήμαινε να δουλέψουμε μέχρι τα μεσάνυχτα, όχι μόνο στο hangar, αλλά να αναλύσουμε τα πάντα, να συναντηθούμε, να περάσουμε πολύ χρόνο, και τελικά, το πρωί της Κυριακής, απλά χτύπησε μαζί, έτσι είναι θαύμα, ειδικά μετά το Σάββατο, ήταν κακό."
Στο τέλος, ποιο ήταν το μυστικό του νίκου αυτού του "θαύματος"; Η απάντηση ήταν να ανακαλύψουμε την τέλεια γραμμή γύρω από μια σαρωτική στροφή που εκτείνεται από τις πύλες 3 έως 6 - μια παραπλανητικά δύσκολη, ομαλή καμπύλη που η Sonka εκτέλεσε όμορφα. "Αυτό ήταν το κλειδί", ανέφερε ο πιλότος. "Η νίκη ανήκει σε ολόκληρη την ομάδα, σίγουρα".
Οι Τσέχοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν τους ήρωες της Red Bull Team Sonka κοντά στο σπίτι όταν η έκτη στάση του παγκόσμιου πρωταθλήματος Red Bull Air Race έρχεται στο Wiener Neustadt της Αυστρίας στις 15-16 Σεπτεμβρίου 2018. Πάρτε τα εισιτήριά σας ΕΔΩ 
Πηγή:  airrace.redbull.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write coment�rios